miercuri, 22 iulie 2015

Mid Summer

Dupa ce am facut toate demersurile pentru a intra in clubul de pescuit din orasul in care locuiesc, am reusit in sfarsit sa ies pe apa. Locurile le stiam ca in palma dupa cateva luni de zile in care le-am studiat de pe mal visand la ziua cand voi putea pescui. Raul, full de pastravi, de la 20-60(poate chiar mai mari) . Un rau de uscata cu multa vegetatie prin el si ecloziuni masive. Ma gandeam ca voi prinde unul dupa altul, dar socoteala de acasa nu e la fel cu cea din targ. Apa scazuta, caldura mare...apetit aproape spre zero. Am iesit eu pe apa dimineata pe la 7 dimineata, dar deja erau vreo 23 de grade. Am prins la inceput un pastrav de vreo 20 de cm, dar dupa aceea pauza. Treceau mustele peste pastravi si nimic. Am schimbat muste, tippet-uri, rar cate unul micut. Cei mari nu raspundeau. Am ajuns totusi la o zona impadurita unde am vazut ca muscareau niste bucati spre 40 de cm. Am prins bine pe zona aia, vreo 4-5 bucati si cireasa de pe tort indigenul care zic eu ca avea undeva la 50 de cm ce mi-a oferit un super drill pe lanseta de clasa 3. Enjoy :)







4 comentarii:

  1. Foarte frumos Calin, felicitari! Mie mi-a mers perfect elk hair caddis pe raurile din germania la pastravi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat si eu, dar nu au vrut. Pana la urma cu niste mayfly-uri mari i-am prins

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo! Frumosi pistruiati ! Ai si lipan pe apa asta ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate nu am, doar pastrav, clean, biban...Nu prea am ape de lipan in zona, din pacate

    RăspundețiȘtergere